29 Şubat 2016 11:57 | Son Güncelleme: 29 Şubat 2016 11:58

UEFA'dan bir ceza daha!

UEFA ile Finansal Fair Play nedeniyle sıkıntı yaşayan Galatasaray'ın, Lazio maçı öncesi Roma'da yaşananlar nedeniyle de ceza alması gündemde.

Galatasaray, iyice UEFA’nın kıskacına girdi. Mali fair play kriterlerine uymadıkları gerekçesiyle geçen hafta İsviçre’de savunma yapan sarı-kırmızılılar, bugün açıklanması beklenen yaptırımların ne olacağı konusunda endişeli bir bekleyiş içerisinde...

UEFA müfettişleri tarafından önerilen 1+1 yıl Avrupa kupalarından men cezasını yumuşatmak için büyük çaba harcayan Cim-Bom’un savunmasının ne kadar etkili olacağı da yapılacak son toplantıda netlik kazanacak.

Ancak Galatasaray için endişe verici bir durum da geçen hafta Roma’da yaşanan taraftar olayları... Bu da sarı-kırmızılıların başını oldukça fazla ağrıtacağa benziyor.

Daha önce Borussia Dortmund maçında çıkan olaylar nedeniyle 1 maç seyircisiz oynama cezası alan ama cezası ertelenen sarı-kırmızılı kulüp, taraftarının stat içinde yanıcı madde yakması nedeniyle yeni bir cezayla karşı karşıya kaldı. Aslan, ikinci kez ceza alırsa bu defa erteleneni de çekmek zorunda kalacak. 

Milliyet

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
TEKRAR YAYIN