28 Ekim 2016 22:50 | Son Güncelleme: 28 Ekim 2016 22:51

Üzülmez'den önemli açıklamalar! İlk yarı...

Gençlerbirliği Teknik Direktörü İbrahim Üzülmez, 1-1 biten Beşiktaş maçı sonrasında açıklamalarda bulundu.

İbrahim Üzülmez, ilk yarıda iyi oynadıklarını söylerken, Beşiktaş'a karşı alınan 1 puanın da önemli olduğunu dile getirdi.

İşte İbrahim Üzülmez'in maç sonu yaptığı açıklamalar...

''İlk yarıya bakınca üzgünüm. Üzüntü ile sevinci yaşadığımız bir maç oldu. Sonuçta Beşiktaş'a karşı oynuyorsunuz. Ama 45 dakika müthiş bir futbol oynadık. Onlara pozisyon vermedik, düşündüklerimizi yaptık. İkinci yarı Aboubakar'ın girmesi dengemizi bozdu. Etkili oyuncuları var, biraz daha öne çıkmamız gerekiyordu. Orta sahada biraz daha baskı yapabilirdik ama her şeye rağmen Beşiktaş'a karşı oynarken, bu kadar oyunu tutmak da beceridir. Oyuncularımı kutluyorum. Kaybedebilirdik de kazanabilirdik de... Mutluyuz, sonuçta Beşiktaş'tan 1 puan alıyorsunuz. Eksik oynuyoruz. Bu sene takıma katılan oyunculardan 3'ü sakat. Böyle bir durumda aldığımız puan çok iyi. Bu lig çok zor bir lig. Puanın aslanın ağzında değil, midesinde olduğu bir lig yaşıyoruz.''

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
TEKRAR YAYIN