08 Kasım 2016 22:59 | Son Güncelleme: 08 Kasım 2016 23:00

Van der Wiel'den taraftara mesaj!

Fenerbahçe'ye sezon başında büyük ümitlerle transfer olan Hollandalı yıldız futbolcu Van der Wiel, performasnı ile hayal kırıklığı yaratmıştı.

28 yaşındaki futbolcu Instagram hesabından yaptığı paylaşımla taraftarlara mesaj yolladı: Daha güçlü dönüyorum.

Van der Wiel sakatlığı nedeniyle uzun süre formasından uzak kalmıştı.

Fenerbahçe cerphesinde de Holllandalı futbolcu için "Van der Wiel’in kronik aşil tendiniti vardı. Onun için zaman zaman artan, zaman zaman azalan bir şekilde devam ediyor. O nedenle bu aralar biraz arttığı için, onun tedavilerini artırıp salonda kuvvetlendirme programlarına aldık ki daha sıkıntılı bir durum yaşamayalım. Şimdi iyi sonuç verdi. Maçtan sonra yavaş yavaş takımla birlikte olacaktır, kademeli bir şekilde. Onda bir sıkıntı kalmadı diyebiliriz şu an için." açıklaması yapılmıştı.

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
GOL YOLLARI
Cüneyt Kaşeler