17 Nisan 2016 21:10 | Son Güncelleme: 17 Nisan 2016 21:11

Van Persie, Kadıköy'de taraftarı çıldırttı!

Spor Toto Süper Lig'in 29. haftasında Mersin İdmanyurdu ile karşılaşan Fenerbahçe'de tribünler ikiye bölündü.

Karşılaşma öncesi ve maç sırasında sarı-lacivertli taraftarların bir kısmı Robin van Persie'ye tepki gösterdi.

Bir grup taraftar Hollandalı yıldız topla buluştuğunda ıslıklarla protesto ederken, bir grup taraftar da Van Persie lehine tezahüratlarda bulundu.

Hollandalı Van Persie, Mersin karşısında penaltıyı gole çevirmesinin ardından koşarak kendisi gibi tepki gösterilen teknik direktörü Vitor Pereira'ya gitti. Van Persie ile Pereira sarılırken, tribünlerden ıslık sesleri yükseldi.

NANI VE DIEGO'YA DA TEPKİ!

Bu arada karşılaşmanın 79. dakikasında Luis Nani oyundan çıkarken ıslık protestolara maruz kaldı. Nani için ıslıklar çok fazla yüksek sesle çıkmasa da oyuna giren Diego ciddi şekilde tepki çekti. Diego maç sırasında her oyuna girdiğinde çok ciddi tepkiler gördü.

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
BAHİS GÜNLÜĞÜ