28 Ağustos 2015 00:19 | Son Güncelleme: 28 Ağustos 2015 00:20

Vitor Pereira‘ya sert tepki; ‘Bu nedir ya‘

Rıdvan Dilmen, Vitor Pereira'nın basın toplantısındaki tavırlarına tepki gösterdi.

NTV Spor yorumcusu Rıdvan Dilmen, Vitor Pereira'nın Atromitos maçı sonrasında yaptığı basın toplantısını ağır bir şekilde eleştirdi.

Dilmen, hocanın esprilerini ve basın mensuplarına verdiği cevapları eleştirirken; "Hayatımda gördüğüm en kötü basın toplantısı. "İyi giyinmiş miyim, Olympiakos'un yarısını almak isterim, haha - hihi... Kaç dakikadır oradayız, 8 kelime konuşuldu. İzleyici olmak istemezdim. Bu nasıl basın toplantısı ya? Sonra diyor ki futbol konuşundiyor. Neyse biz de gereksiz konuşmayalım" ifadelerini kullandı. spox

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
GOL YOLLARI
Cüneyt Kaşeler