22 Temmuz 2016 16:38 | Son Güncelleme: 22 Temmuz 2016 16:39

Vodafone Arena'da hasar ne kadar?

Beşiktaş Yöneticisi Umut Güner, FETÖ'cü teröristlerin Vodafone Arena'ya verdiği zararı açıkladı.

Türkiye'nin 15 Temmuz akşamı yaşadıkları, spor dünyasını da etkilemeye devam ediyor. Son olarak darbeci askerlerin gece yarısı Vodafone Arena'ya da iniş yaptıkları görüntüler ortaya çıktı. 

"Stadyumda hasar var"

Ajanslara geçilen, Vodafone Arena'nın güvenlik kameralarının saniye saniye kaydettiği iniş görüntüleri sonrası Siyah-Beyazlılar büyük şok yaşamıştı. Konuyla ilgili olarak açıklamalarda bulunan Vodafone Arena'dan sorumlu yönetici Umut Güner, stadyumda hasar oluştuğunu söyledi. 

Güner, "Vodafone Arena'ya helikopterin inmesi sonrasında sahanın çiminde bozulmalar oldu. İçeriye giren askerler kapıları da kırdılar. Olayın ardından hasar tespit çalışmalarını yaptık ve gerekli onarımlara başladık" diye konuştu.

Fanatik 

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
SÜRMANŞET
Erke Tümer ve Sarper Can Ayaz