12 Nisan 2016 10:16 | Son Güncelleme: 12 Nisan 2016 10:18

Vodafone Arena'da Seba'ya vefa!

Beşiktaş'ın Bursaspor'u 3-2 mağlup ettiği karşılaşmada Vodafone Arena'nın ilk golünü Mario Gomez atarken, tribünler Süleyman Seba diye inledi.

İnönü Stadı'nda son golü Beşiktaş'ın 3-0 kazandığı 11 Mayıs 2013'teki Gençlerbirliği maçının 73. dakikasında Filip Holosko atmıştı. Vodafone Arena'nın ilk golünü atıp tarihe geçen isim Mario Gomez oldu. Bu tarihi gol, Beşiktaş'ın efsanesi Süleyman Seba'ya adandı. Mario Gomez, Süper Lig'de 20. golünü kaydedip çılgınca sevinirken, stat "Süleyman Seba" diye inledi. Merhum Başkan Süleyman Seba, İnönü Stadı'nda ilk golü atan isim olarak tarihe geçmişti. Beşiktaş, Seba'ya vefasını gösterdi.

Akşam

 

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
SÜRMANŞET
Erke Tümer ve Sarper Can Ayaz