17 Nisan 2016 21:35 | Son Güncelleme: 17 Nisan 2016 21:36

Volkan Şen'den taraftara mesaj!

Mersin İdmanyurdu'nu 4-1 ile geçen Fenerbahçe'de iki gol atan Volkan Şen, maç sonu açıklamalarda bulundu.

Mersin İdmanyurdu'nu 4-1 ile geçen Fenerbahçe'de iki gol atan Volkan Şen, maç sonu açıklamalarda bulundu.

İşte Volkan'ın sözleri:

"İki gol attığım için mutluyum. Her maç gol atmak istiyorum. Önümüzde 5 maç kaldı. Bu maçları kazanıp sonunda neler olacağını göreceğiz. Taraftarların bana verdikleri destek beni çok mutlu ediyor. Onlara teşekkür ediyorum. Her zaman elimden geleni yapıp onları mutlu etmek istiyorum. Bugün iki gol attım ve kazandık."

"AĞRILARIM VARDI..."

"Pubis başlangıcı var. Bu yüzden ağrılarım oluyor. Devre arasında ağrılarım arttı ve hocamın kararıyla kenara geldim."

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
BAHİS GÜNLÜĞÜ