03 Nisan 2016 21:32 | Son Güncelleme: 03 Nisan 2016 21:37

Webo: ''Hocamızın, F.Bahçe planları...''

Osmanlıspor'un golcü futbolsu Pierre Webo, Fenerbahçe ile 0-0 berabere kaldıkları maçın ardından açıklamalarda bulundu.

İşte Pierre Webo'nun açıklamaları;

Pierre Webo, teknik direktör Mustafa Reşit Akçay'ın planlarının tuttuğunu belirterek, "Şu anda çok iyi dinamiğimizin olduğunu biliyoruz. Fenerbahçe'nin kendi evinde iyi bir ritim yakaladığını biliyoruz. Hocamızın hafta içerisinde yaptığı planların yüzde 90'ı başarıya ulaştı. Çok olumlu bir sonuç. Burada, bu statta 1 puanı hak ettiğimizi düşünüyorum" dedi.

Sezon sonuna kadar böyle oynamak istyediklerini söyleyen Webo, "Burada bütün takım arkadaşlarımı tebrik ediyorum. Sezon sonuna kadar savaşmaya devam edeceğiz" açıklamasını yaptı.

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
TEKRAR YAYIN
Ümit Metin Yıldız