23 Ağustos 2015 01:23 | Son Güncelleme: 23 Ağustos 2015 11:47

'Yediğimiz golde hakemin net bir hatası var'

Beşiktaş, Spor Toto Süper Ligi 2. haftasında Trabzonspor'a 2-1 mağlup oldu.

Karşılaşmanın ardından Trabzonspor teknik direktörü Shota Arveladze açıklamalarda bulundu.

Shota, yaptığı açıklamada;

''Beşiktaş, özel yeteneği olan oyunculara sahip bir takım. Bunu hafta içinde konuştuk. İlk 7-8 dakika fazla zaman verirken sonrasında iyi organize olduk. İyi ve kaliteli bir maç oldu. Futbolcuları tebrik etmek lazım. Topsuz koşmak kolay değil. İkinci devre daha fazla top tuttuk ve pozisyon bularak gol attık. Yediğimiz golde hakemin net bir hatası var. Top durmamıştı. Bağırdık çağırdık ama yetmedi. Ancak tekrar söyleyeyim. Takımımı tebrik ederim."

"Hem defansif hem de ofansif olarak iyi bir futbol sergiledik. Hazırlık dönemine sıkıntılı başladık ama herkese teşekkür ederim. Özellikle Süleyman ağabeye teşekkür ederim. Yaptığı işlerde ve transferlerde bize güven veriyor. Şuan da yaptığı çalışmalara göre 2 yeni isim daha aramıza katılacak. Yabancı isimler olacak. İyi ve kaliteli oyuncular alacağız.'' dedi. Haber1903

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
SÜRMANŞET
Erke Tümer ve Sarper Can Ayaz