20 Kasım 2016 17:16 | Son Güncelleme: 20 Kasım 2016 17:18

Yeni stadında grup liderini yendi!

Eskişehirspor, 35 bin kişilik yeni stadyumunun açıldığı ilk müsabakasında Yeni Malatyaspor'u konuk etti.

TÜRKİYE 1'inci Ligi'nde Eskişehirspor, 35 bin kişilik yeni stadyumunun açıldığı ilk müsabakasında Yeni Malatyaspor'u 2-0 mağlup etti. Karşılaşmayı Kültür ve Turizm Bakanı Nabi Avcı'da izledi. Eskişehirspor taraftarları, takımlarının 4 maç cezası yüzünden ilk defa takımlarıyla buluştu. Eskişehirspor, grup lideri Yeni Malatyaspor'u Hasan Hüseyin ve Bruno'nun golleriyle 2-0 yendi.
 
15'inci dakikada gelişen Eskişehirspor atağında Erkan Zengin soldan ortaladı Hasan Hüseyin düzgün bir vuruşla topu ağlara gönderdi: 1-0.
 
37'nci dakikada Diabang'ın ceza alanı dışındaki sert şutunda top auta gitti. 
 
41'inci dakikada Ofoedu'nun vuruşunda top auta çıktı.
 
44'üncü dakikada rakibine sert giren Eskişehirsporlu Semih Şentürk kırmızı kartla oyundan atıldı.
 
66'ncı dakikada Eren'in ceza alanı dışındaki sert şutunda kaleci Boffin son anda topu kornere çeldi.
73'üncü dakikada Erkan Zengin soldan ortaladı, Uğur İnceman'ın kafa vuruşunda top az farkla auta gitti.
 
89'uncu dakikada gelişen Eskişehirspor atağında Bruno kalecinin yanından topu ağlara gönderdi: 2-0. 
 
90'ıncı dakikada hakeme itiraz eden Yeni Malatyasporlu Caner ikinci sarı kartın ardından kırmızı kartla oyundan atıldı.
 
Maç Eskişehirspor'un 2-0 galibiyeti ile bitti.

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
12. ADAM
İlker Duralı ve Musa Mutlu