21 Mart 2016 17:32 | Son Güncelleme: 21 Mart 2016 17:34

Yıldırım'ın görüntüleri sonrası GSTV'den FBTV'ye tebrik!

GSTV, Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım'ın Teknik Direktör Vitor Pereira ile yaptığı konuşmayı canlı yayınlayan FBTV kameramanını tebrik etti.

Galatasaray Kulübü'nün resmi twitter hesabı, Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım'ın Vitor Pereira ile arasındaki konuşmasını canlı yayınlayan FBTV kameramanını tebrik etti.

GSTV resmi Twitter hesabından olay video paylaşılarak, "Büyük bir habercilik başarısına imza atan meslektaşlarımızı tebrik ederiz" diyerek FBTV'yi de etiketledi.

FBTV'de yayınlanan anlarda ertelenen Galatasaray-Fenerbahçe maçından sonra Samandıra'da Aziz Yıldırım'ın Vitor Pereira'ya "Galatasaray-Beşiktaş maçından sonra..." dediği duyuluyordu. Bu görüntüler sosyal medyada büyük yankı uyandırmıştı.

 

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
SÜRMANŞET
Erke Tümer ve Sarper Can Ayaz