11 Nisan 2016 10:10 | Son Güncelleme: 11 Nisan 2016 10:11

Yüzlerine bile bakmadı!

Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım, 2-1'lik Torku Konyaspor mağlubiyeti sonrası futbolcuların yüzüne bile bakmadı.

Spor Toto Süper Lig'in 28. haftasında Torku Konyaspor deplasmanına konuk olan ve sahadan 2-1 yenik ayrılan Fenerbahçe'de, takımla birlikte Konya'ya gelerek maçı izleyen başkan Aziz Yıldırım, maç sonrasında futbolculara tavrını koydu. 

Torku Konyaspor yenilgisi sonrası futbolcuların ağızlarını bıçak açmazken, takımı zorlu deplasmanda yalnız bırakmayan Başkan Aziz Yıldırım da üzgündü. Yıldırım, futbolcuların maç sonu yüzlerine bile bakmadı. Bu tarz karşılaşmalar sonrası soyunma odasına giren ve sert söylemlerde bulunan Yıldırım, bu kez havalimanının yolunu tuttu.

Futbolcularla konuşmadı!

Burada da futbolcular ile bir araya gelmeyen Yıldırım, Mahmut Uslu ve Ali Yıldırım ile konuştu.

Hürriyet

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
SÜRMANŞET
Erke Tümer ve Sarper Can Ayaz