29 Ağustos 2015 17:08 | Son Güncelleme: 02 Eylül 2015 15:38

800 metrede altın Arzamasova'nın!

15. Dünya Atletizm Şampiyonası'nda kadınlar 800 metrede altın madalya Marina Arzamasova'nın oldu.

15. Dünya Atletizm Şampiyonası'nda kadınlar 800 metrede altın madalyayı, Belaruslu Marina Arzamasova kazandı.

Çin'in başkenti Pekin'de düzenlenen şampiyonanın 8. günü akşam seansında, kadınlar 800 metre finali koşuldu.

Finalde 1.58.03'lük derecesiyle bitiş çizgisini ilk sırada geçen Arzamasova, kariyerinin ilk dünya şampiyonluğuna ulaştı.

Kanadalı Melissa Bishop'ın 1.58.12'lik süresiyle gümüş madalya elde ettiği yarışta, 1.58.18'lik zamanıyla Kenyalı Eunice Jepkoech Sum bronz madalya aldı. AA

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
MIXED ZONE
Ömer Necati Albayrak