02 Eylül 2015 16:57 | Son Güncelleme: 02 Eylül 2015 17:06

Bakan Kılıç, Güneş'i kabul etti

Gençlik ve Spor Bakanı Akif Çağatay Kılıç, 5. FINA Dünya Gençler Yüzme Şampiyonası'nda 4 altın madalya kazanan Viktoria Zeynep Güneş'i kabul etti.

Gençlik ve Spor Bakanı Akif Çağatay Kılıç, Singapur'da yapılan 5. FINA Dünya Gençler Yüzme Şampiyonası'nda 4 altın madalya kazanarak ülke spor tarihine geçen milli sporcu Viktoria Zeynep Güneş'i kabul etti.

Kabulde milli sporcunun şampiyonada elde ettiği derecelerden dolayı gurur duyduklarını kaydeden Bakan Çağatay Kılıç, "Öncelikle seni tebrik ediyorum. Bizleri mutlu ettin, gururlandırdın. Yakın zamanda bu başarılarının devamının geleceğine inanıyorum" dedi.

Bakan Çağatay Kılıç, Viktoria Zeynep Güneş'in ülke yüzme tarihinde 4 farklı dalda altın madalya kazanan ilk sporcu olduğuna dikkat çekerek, "Kazanılan 4 altın madalya, gelecek adına başarı kıstasımızı daha da yukarıya çekecektir. İnanıyorum ki, kariyerin boyunca birçok uluslararası organizasyonda madalya kürsüsünün müdavimi olacaksın" diye konuştu.

Milli Sporcu Viktoria Zeynep Güneş ise kazandığı başarılarda kendisine verilen desteğin büyük rol oynadığını söyledi. Güneş, Bakan Çağatay Kılıç'a 2016 Rio De Janeiro Olimpiyat Oyunları'nda elinden gelenin en iyisini yaparak madalya kazanma sözü verdi. İHA

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
TEKRAR YAYIN