17 Kasım 2016 21:44 | Son Güncelleme: 17 Kasım 2016 21:46

IOC, 16 sporcuyu diskalifiye etti

Uluslararası Olimpiyat Komitesi (IOC), 16 sporcuyu, doping testlerinin pozitif çıkması nedeniyle 2008 Pekin Olimpiyatları'ndan diskalifiye etti.

IOC'den yapılan açıklamada, 2008 Pekin Olimpiyatları'nda yarışan sporculara ait depolanmış örnekler üzerinden yapılan doping testlerinin pozitif çıkmasından dolayı çeşitli branşlardaki 16 ismin konusu geçen olimpiyattan geriye dönük olarak diskalifiye edildiği belirtildi.      

Denis Oswald, Gunila Lindberg ve Uğur Erdener'den oluşan IOC Disiplin Komisyonu tarafından diskalifiye edilen sporcuların isim, branş, madalya ve ülkeleri şöyle:  

Khasan Baroev (Güreş-Gümüş-Rusya), Irina Nekrassova (Halter-Gümüş-Kazakistan), Vitaly Rahimov (Güreş-Gümüş-Azerbaycan), Khadzhimurat Akkaev (Halter-Bronz-Rusya), Natalya Davydova (Halter-Bronz-Ukrayna), Chrysopigi Devetzi (Üç adım atlama-Bronz-Yunanistan), Mariya Grabovetskaya (Halter-Bronz-Kazakistan), Dmitry Lapikov (Halter-Bronz-Rusya), Asset Mambetov (Güreş-Bronz-Kazakistan), Denys Yurchenko (Sırıkla atlama-Bronz-Ukrayna), Iryna Kulesha (Halter-Belarus), Maya Maneza (Halter-Kazakistan), Vita Palamar (Yüksek atlama-Ukrayna), Nizami Pashayev (Halter-Azerbaycan), Vladimir Sedov (Halter-Kazakistan), Elena Slesarenko (Yüksek atlama-Rusya).

AA

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
TEK BAŞINA
Cem Dizdar