04 Temmuz 2015 15:41 | Son Güncelleme: 04 Temmuz 2015 15:41

İpek Soylu Fransa'da şampiyon oldu

Fransa'da gerçekleştirilen ITF Tenis Turnuvası'nda çiftlerde mücadele eden İpek Soylu, şampiyonluk sevinci yaşadı.

Türkiye Tenis Federasyonu'ndan yapılan açıklamaya göre, Fransa'nın Denain komününde düzenlenen 25 bin dolar ödüllü turnuvada, İpek Soylu-Elise Mertens çifti, final maçında Xenia Knoll-Florencia Molinero ikilisini 7-6 ve 6-3’lük setlere 2-0 yenerek şampiyonluğa ulaştı. Soylu ile Mertens, kariyerlerinin dokuzuncu çiftler şampiyonluğunu kazandı.

Klasmanın 240. basamağında yer alan 19 yaşındaki milli tenisçi, Open GDF Suez turnuvasındaki tekler mücadelesini ise çeyrek finalde noktaladı. İpek Soylu, çiftlerdeki partneri Mertens'e 7-5, 2-6, 6-2'lik setlerle 2-1 mağlup oldu.

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
SÜRMANŞET
Erke Tümer ve Sarper Can Ayaz