14 Nisan 2016 00:05 | Son Güncelleme: 14 Nisan 2016 00:06

Şampiyon Beşiktaş

1. Lig'e çıkmayı daha önce garantileyen iki takımın şampiyonluk maçını siyah-beyazlılar kazandı

Bayanlar Voleybol 2. Lig Final Grubu son maçında Beşiktaş, Seramiksan'ı 3-2 yendi.

1. Lig'e yükselmeyi ikinci maçların ardından garantileyen iki takım arasındaki müsabakayı kazanan siyah-beyazlılar, bu başarısını şampiyonlukla taçlandırdı.

Salon: Cengiz Göllü

Hakemler: Ozan Sarıkaya, İsmail Yıldırım

Seramiksan: Sıla Çalışkan, Nikolova, Ceyda Demirhan, Gamze Türk, Nizetich, Gamze Erkin (Elif Kavran, Cansen Örencik, Gülcan Akyıldız, Müge Örencik)

Beşiktaş: Ceylan Arısan, Cansu Özbay, Natalia, Merve Gülaç, Aksana, Rosa, (Melis Yılmaz, Zehra Tönge, Ezgi Karakaya, Alena Özel, Tülin Altıntaş)

Setler: 25-19, 19-25, 14-25, 29-27, 7-15

Süre: 135 dakika (29, 29, 25, 37, 15)

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
TEK BAŞINA
Cem Dizdar