22 Kasım 2016 19:41 | Son Güncelleme: 22 Kasım 2016 19:42

Şampiyon tekvandocular Türkiye'ye döndü

Dünya Gençler Taekwondo Şampiyonası'nda toplamda 8 madalya elde eden milli tekvandocular yurda döndü.

Dünya Tekvando Federasyonu (WTF) tarafından Kanada'nın Burnaby kentinde düzenlenen ve 98 ülkeden 900 civarında sporcunun katıldığı Dünya Gençler Tekvando Şampiyonası'nda milli tekvandocular 2'si altın, 1'i gümüş ve 5'i bronz olmak üzere toplam 8 madalya kazandı.

Akşam saatlerinde Atatürk Havalimanı'na gelen ay-yıldızlılar çiçeklerle karşılandı. Neşeli oldukları gözlenen milliler, objektiflere toplu poz verdikten sonra havalimanından ayrıldı. (DHA)

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
BİLYONERSEN KAZANIRSIN
Kerem Vatan